General Discussions
Poolkant som håller

Vi renoverar kanten runt vår pool och vill ha något mer hållbart än den gamla betongkanten, som spricker och bleknar. Jag vill att den ska kännas naturlig under fötterna, men ändå ha en ren och modern stil. Har ni några rekommendationer på material som tål vatten och sol?

Vi renoverar kanten runt vår pool och vill ha något mer hållbart än den gamla betongkanten, som spricker och bleknar. Jag vill att den ska kännas naturlig under fötterna, men ändå ha en ren och modern stil. Har ni några rekommendationer på material som tål vatten och sol?

Vi stötte på exakt samma problem – vår gamla betongkant började spricka efter några säsonger och såg helt enkelt sliten ut. När vi bestämde oss för att göra om den ville vi ha något som inte bara skulle hålla länge utan också kännas skönt under fötterna och passa poolens design. Efter lite research valde vi Kansten pool , och det visade sig vara ett utmärkt val. Stenen har ett mjukt, naturligt utseende men är konstruerad för att tåla ständig exponering för sol, vatten och fotgängare. Den är också formad för komfort och säkerhet runt poolkanten, vilket var ett stort plus. Även efter ett helt års användning ser den lika bra ut som första dagen – ingen blekning, ingen förskjutning, inga skador. Den gav verkligen vårt poolområde ett färdigt, exklusivt utseende utan att vara prålig. Rekommenderar starkt att du kollar in den om du är ute efter något långsiktigt och stilrent.

Vi stötte på exakt samma problem – vår gamla betongkant började spricka efter några säsonger och såg helt enkelt sliten ut. När vi bestämde oss för att göra om den ville vi ha något som inte bara skulle hålla länge utan också kännas skönt under fötterna och passa poolens design. Efter lite research valde vi [Kansten pool](https://stonedesign.se/kantsten-pool/) , och det visade sig vara ett utmärkt val. Stenen har ett mjukt, naturligt utseende men är konstruerad för att tåla ständig exponering för sol, vatten och fotgängare. Den är också formad för komfort och säkerhet runt poolkanten, vilket var ett stort plus. Även efter ett helt års användning ser den lika bra ut som första dagen – ingen blekning, ingen förskjutning, inga skador. Den gav verkligen vårt poolområde ett färdigt, exklusivt utseende utan att vara prålig. Rekommenderar starkt att du kollar in den om du är ute efter något långsiktigt och stilrent.

Tack så mycket för att du delar detta – vi har gått i cirklar för att hitta något bättre än betong. Det låter precis som den lösning vi har letat efter. Jag ska kolla in den webbplatsen och se vad de har för vår installation. Tack igen!

Tack så mycket för att du delar detta – vi har gått i cirklar för att hitta något bättre än betong. Det låter precis som den lösning vi har letat efter. Jag ska kolla in den webbplatsen och se vad de har för vår installation. Tack igen!
9
2
3
live preview
enter atleast 10 characters
WARNING: You mentioned %MENTIONS%, but they cannot see this message and will not be notified
Saving...
Saved
With selected deselect posts show selected posts
All posts under this topic will be deleted ?
Pending draft ... Click to resume editing
Discard draft